The ultimate gift

Desi este un film “vechi” l-am revazut cu placere. Mi-am amintit ce este de fapt important in viata, faptul ca banii nu duc intotdeauna la implinirea deplina a unei persoane.

Asa cum veti vedea in film, daca aveti curiozitatea sa-l vizionati, cele mai importante cadouri pe care le primim in cursul vietii sunt:

The Gift of Work — Darul Muncii
The Gift of Money — Darul Banilor
The Gift of Friends — Darul Prietenilor
The Gift of Learning — Darul de a Invata
The Gift of Problems — Darul Problemelor
The Gift of Family — Darul Familiei
The Gift of Laughter — Darul Rasului
The Gift of Dreams — Darul Viselor
The Gift of Giving — Darul de a Oferi (a Darui)
The Gift of Gratitude — Darul Recunostintei
The Gift of a Day — Darul unei Zile
The Gift of Love — Darul dragostei

One Response to “The ultimate gift”

  1. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

Leave a comment