News

In alta ordine de idei, am primit azi un commnet de la nicol` care m-a bucurat de ce sa nu recunosc. Nu ma asteptam sa ma caute cineva πŸ™‚ Evident ca i-am cautat si eu blogul ei Nicole`s Blog si aici am descoperit un nou site care face un fel de recensamant al blogurilor.
Asa ca va anunt oficial ca m-am inscris si eu pe www.toateblogurile.ro πŸ™‚
Asa ca daca aveti bloguri inregistrati-le. Spor!

3 Responses to “News”

  1. nclub20 Says:

    eu ti-am citit posturile la inceput cand abia iti deschisesei blogul..parca am mai si comentat.apoi am luat o pauza de la internet si bloguri si am uitat cum sa te mai caut…si azi am reusit:D

  2. nclub20 Says:

    ti-am citit primele posturi cand abia iti deschisesei blogul.apoi am luat o pauza de net si bloguri si pur si simplu uitasem cum sa te mai caut…si azi am reusit.gata.esti in blogroll

  3. Adriana Alice Says:

    Rezolvat si aici. πŸ™‚ esti in blogroll. Mersi pentru incurajarile de la inceput carierei de Blogaritza πŸ˜€ au contat destul de mult

Leave a comment